tiistai 13. maaliskuuta 2012

Kuvattavana

Lauantaina 10.3. tarjoutui tilaisuus käyttää Lissu ja Saku osaavan kuvaajan kameran edessä. Valitettavasti oma aikataulu oli aika tiukka joten ehdittiin ottamaan vain posetuskuvat. Ehkä joku toinen kerta sitten sais jotain rallattelukuviakin. Kuvista suuren suuri kiitos Karvosen Tiinalle.

Tässä Otokset Lissusta ja Sakusta:






Ennen kuvaussessiota kävin Lissun kanssa treenaamassa agia, tehtiin oikeastaan vain kontakteja ja pari kertaa vedettiin kepit läpi. Kepeillä ei minkään laista ongelmaa. Kontakteilla alastulokontakti rupeaa olemaan ihan hyvällä mallilla, mutta treeniä se silti vaatii. Lissu kuuntelee mua nykyään paljon paremmin alastuloilla. Nyt se sitten on vaan ruvennut roiskimaan ylösmenoja. Täytyy vaan muistaa pitää tiukka linja ja vaatia sitä korjaamaan. Niinkuin Annekin jo mua hallilla muistutti ;) täytyy vaatia tekemään joka kerta kunnolla. Sitten sain kuvailla Annen bc-tyttö Ainon agitreeniä, tosin kamera ei halunnut oikein tehdä mun kanssa yhteistyötä joten saa nähdä tuliko niistä julkaisukelpoisia, täytyy nyt viikolla purkaa kuvat koneelle. Tutustuin myös uuteen bc tuttavuuteen,. Skodaan. Ja ei voi muuta sanoa kun että halu omistaa oma bordercollie vaan kasvoi. Toivottavasti tää mun haave sais tuulta siipiensä alle sitten ensi vuonna. 
Ainiin, ja kävin eilen ottamassa rastat. Mun pitkäaikainen haaveeni. Oma tukka vaan lyheni niin hirveesti että täytyy tilata jatkot niihin että sais rastoista hieman pidemmät. Täytyy sitten tästäkin jotain kuvaa tässä joku päivä tänne laittaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti